Jumaat, 28 Mac 2014

UNDI HAK KITA....BERI PELUANG KEPADA KAMI....UNGKAPAN PKR...



Biasalah setiap kali ceramah ungkapan ini selalu dikeluarkan oleh penceramah jemputan PKR.Beri peluang pada kami untuk menjadi wakil rakyat di Balingian....Menang hari ini...kita lihat esok,apa yang berlaku...
Jika PKR menjadi wakil rakyat Balingian...Balingian akan dihujani pembangunan...kalau tidak percaya ...cuba undi PKR..itulah ungkapan dan cabaran yang selalu mereka lemparkan kepada pengundi Balingian.







Pembangunan yang dibawa BN sekarang merupakan satu tanggungjawab sesebuah kerajaan untuk rakyatnya....bukannya pembangunan...NG pun tidak faham apa tanggungjawab yang dimaksudkan ? dan apa pembangunan ?.Mereka pandai memutar belitkan fakta dan maklumat.Pengundi jangan keliru dengan kenyataan mereka.

Waktu berkempen biasalah...berani menabur janji....sudah menang hilang dari radar....Kita tengoklah sekarang...sebelum PRK Balingian ,ada mereka datang ke Mukah/Balingian?.Datang-datang kata ...DUN Balingian mundur...adakah patut.... baru datang sehari dua...dah kata macam-macam.

Kita sebagai anak jati Mukah/Balingian buktikan bahawa BN sahaja yang dapat memberi pembangunan,kesejahteran dan kestabilan ekonomi kita.

Tidak perlu kita hendak menyerahkan kepimpinan sekarang kepada parti yang dipimpin dan diketuai oleh seorang yang selalu keluar masuk mahkamah. Hal sendiri pun tidak larat hendak diselesaikan Inikan pula masalah negara...

FIKIR-FIKIRKANLAH.....KITA BUAT KITA DAPAT...UNDILAH CALON BN...TOLAK PKR..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan